Jugendriege


Bericht von Helga und Concetta, Leiterinnen Jugendriege


Jugi Bricht 2022

 

Eusi Jugi isch würkli Afang Johr no es Sorgechind gsi

 

Das het sich denn nach de Sommerferie gänderet ziemli gli

 

Mit händ jetzt uf de Jugilischte e super Zahl

 

Ganzi 16 Chind stönd druuf das isch doch wunderbar

 

 

 

Concetta het sich do mächtig is Züeg gleit und Werbig gmacht

 

Danke defür und de Erfolg isch vo dir erbracht

 

Mir händ jetzt wieder viel Chind i de Halle

 

Und das freut eus beidi und tuet eus au gfalle

 

 

 

S’Programm cha mer so viel beschter gstallte hämmer welle

 

Händ vergässe, dass nüd allli wänd so wie mer hettet welle

 

Wenn nüd alli Chind glichziitig beschäftiget sind giz «Luuscheibe» debie

 

Wo’s usnützet,eifach umeränned,die andere a’stecked und eus uslachet debie.

 

 

 

En Sack voll Flöh isch i dere Situation mängisch sicher besser z’hüete

 

Als die losglöste chline Luuser die das ganz tüend us brüetet.

 

Guet hämmer i dere Situation euses luute Organ zum bruuche

 

Da nützt zwar nüd immer aber meischtens und alli tüend ihres Plätzli sueche.

 

 

 

Dorum tüemer jetzt au eus dem apasse und euses Programm so gstalte

 

Tüend luege, das kei Lücke entstönd  jedes Chind sofort mues schalte

 

So hämmer doch immer wieder de Erfolg, dass es klapped

 

Mir weniger schreie müend und vor Usbrüche simmer gwappnet 

 

 

 

 

 

Denn hämmer no es anders Problem eusi Halle Ziit

 

Ei Stund hämmer zur Verfügig und das isch nüd grad de Hiit

 

Wenn Material muesch ha zum’s Programm gschtalte

 

Muesch en richtige Künschtler si  demit chasch Ziit ihalte

 

 

 

Denn’s Ufstelle und nachher au s’versorge muesch im Chopf ha

 

Denn chasch nüd viel Sache bruuche hesch grad es Problem vo afang a

 

Mir müend eus Gedanke mache wie mir das am Beschte löse chönd

 

Mir sind optimistisch au das bringed mir fertig so simmer eus gwöhnt.

 

 

 

Concetta und ich mir lueged das uf alli Fäll richtig a

 

Mir händ mit de Chind de Plausch und wänd das au witer ha

 

Ev git’s jo im nächschte Johr e Möglichkeit und mir gönd an Jugitag

 

Mit dere Azahl Chind wäris jo super und für eus e bsonderi Lag.

 

 

 

Jugileiterinnen

 

 

 

Concetta  und Helga

 


DONNERSTAG - Jugendriege

NEU ! 18.45 - 19.45 h Halle 1

 

Kosten: Jahresbeitrag CHF 60.00

 


Muki


Bericht von Astrid, Mukileiterin

Mukibericht 2023

 

 

 

 

Meine letzte Muki habe ich wie geplant mit einem Brötle im Wald verabschiedet.

 

Die Anmeldungen liefen sehr gut und ich konnte mit 13 Mamis oder Papis, einem Grossvater und 16 Kindern in die Saison starten. Sogar eine Mami aus Australien ist in dieser Saison mit dabei. Viel mehr wollte ich gar nicht aufnehmen, Corona hat uns vorsichtig werden lassen.

 

Die Kinder waren in der ersten Stunde fast unheimlich anständig. Unterdessen sind sie aber aufgetaut und man hört deutlich, in welcher Halle oder Garderobe wir uns befinden. Ich bin immer wieder erstaunt, wie mutig bereits die ganz kleinen unter den Mukis sind und wie schnell alle Fortschritte machen.

 

Nach einem mehr oder weniger beliebten Einwärmen im Kreis, geht’s ans Aufwärmen in der Halle. Entweder machen wir verschiedene Übungen mit Bällen, Reifen, Seilen etc. oder wir machen verschiedene Fangis, Rennspiele. Die Staffette in Kombination mit Vollmond war definitiv der Reinfall der Saison. Dafür freuen sich alle auf den anschliessenden Parcours, der bis zum Frühjahr immer schwieriger wird und auf die anschliessende Pizzamassage und das Gschichtli zum Schluss. Nicht zu vergessen sind auch die Apfelschnitze in der Garderobe. Nirgends werden in so kurzer Zeit so viele Äpfel verschlungen.

 

Während meiner Skiferien im Januar durfte ich wieder Joe den Lead übergeben. Zusammen mit den restlichen Mukis haben sie selber eine Mukistunde sprich Parcours zusammengestellt. Für einmal ohne lästiges Einwärmen im Kreis.

 

Wir turnen noch bis Anfang April und im Mai werde ich diese tolle Gruppe wieder im Wald beim Brötle verabschieden.

 

 

Astrid Strebel

 

 

 

 

 

 

 

MUKITURNEN

 

Mittwochnachmittag 16.00-17.00 Uhr

Halle 2 Altenburg

Mitte Oktober - April

Kosten Fr. 60.-/Saison

Saison 2023/2024


Abschlussbräteln Mai 2023